петак, 5. децембар 2014.

Došla je zimaa :D

Počela je zima. Neki se raduju, a neki ne. Zimi je uvek jako hladno pa se svi ljudi oplače slojevito. Došli su i ti dani kada se nose: kape, dzemperi, jakne, rukavice i kanađanke.
Kod mene u gradu još uvek nije pao seng :( , ali nadam se da hoće. Volim da uveče kada je napolju hladno, da se ušuškam u krevet dok gledam neki božićni film i pijuckam čaj. Baš mi je lepo kad vidim da je grad ukrašen i da se sija :)



















Svako dete ima drugačju kapu. Neki imaju sa natpisom, neki sa puvnom na gornjem delu kape, neki imaju kapu oblika životinja.....
Što se mene tiče padajuće kape i kape sa natpisima su meni najbolje!
Evo neke kape koje se meni jako sviđaju :D



winter hats


Ja volim da nosim dzempere, volim da nosim i duks.
Ima raznih vrsta dukseva i dzempera.
Evo neke koje su po meni najlešii!
😍😍Sweaterss <3 | via TumblrTumblr











❄️ winter come ❄️


Jaknee :D
Jakne su jako tople i najbolje je da ih obučeš da se ne smrzneš :D
Kolko sam ja videla i čula sada se nose i duže jakne, što je bolje jer ćeš se manje smrznuti.
Prošle godine sam imala kraću jaknu otprilike nao na 1 slici i smrzavala sam se, a sada imam duži i po meni je mnogo bolje i manje hladnije.
Evo neki primera jaknii!



I kanđanke ili čizme
Neki vole više da nose kanađanke a neki čizme.
Što se mene tiče biram kanađanke :D
Evo neki primeri kanađanka i čizmii :)

         



To je to za danas, vidimo se sutra sa drugim postom


20 коментара:

  1. Predobre fotke, inace post je savrsen. :-)
    Uclanila sam se u blog, nadam se da ces uzvratiti: http://petrascorner7.blogspot.com/.

    ОдговориИзбриши
  2. Fenomenalan post!!! :D ja sam emma <3 i predobar ti je blog,stvarno mi se sviđa sve što si napisala,i u većini se slažem s tobom,osim što ja više volim kapute i te stvari ali opet,a vezano za kape,ja sam luda za njima,sve ove slike koje si stavila a na njima su kape mi se toooliiiko sviđaju ....i eto nadam se da se možemo možda i upoznati inače ja sam pričljiva osoba i hvalaa što si mi ostavila komentar,puno mi znači <33
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se sviđa! :D J sam Luna :D <3
      Hvalaa puno mnogo mi znači tvoje mišljenje! ♥
      I ja sam isto luda za kapama :D
      Eto vidiš zaboravila sam kapute a i ja ih volim.
      Odakle si?
      Vidi se :D
      Nema na čemu i drugi put :*

      Избриши
  3. Super post!Uclanila sam se u tvoj blog,mozes li i ti u moj?
    girlsblog1112.blogspot.com
    Cestitam sto imas 13 citalaca i 4 posta,mislim ja sam tek posle nekoliko meseci dobila 13:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, naravno da hoću :)
      Trenutno 15 :D
      Samo reklamiraj na drugim blogovima i po ostalim mrežama i učlani se u svaki blog koji ti je zanimljiv pa će i oni tebi uvratiti :)

      Избриши
  4. Zanimljivo! ♥ http://milenafashion123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Super post!
    http://mycrazycorner123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши