четвртак, 11. децембар 2014.

Ostavi super utisak u 7 sekundi!

11 je decembar još 2 dana do mog rodjendana, jedva čekam :D
Da ja pređem na dansšnji post :D
Kada se nađeš pred nepoznatom osobom, u samo nekoliko sekundi stvaraš mišljenje o njoj, ali i ta osoba o tebi.
Evo kako ćeš šarmirati baš svakoga....

1. SEKUNDA
Ispravi se, ramena zabaci malo nazad. Nikako nemoj da držiš prekrštene ruke.

2. SEKUNDA
Pogledaj tu osobu pravo u oči, time iskazuješ poštovanje. Osoba pred tobom imaće utisak da si iskrena.

3. SEKUNDA
Nasmej se, time ćeš pokazati da si pozitivna, vesela i pristupačna i da je prijatno biti u tvom društvu.

4. SEKUNDA
Zapamni ime. Kada ti osoba kaže kako se zove, npr: ,,Ja sam Marija˝. Ti ćeš reći: Ćao, ja sam Ivana.

5-6. SEKUNDA
Postavi nekoliko pitanja. Ljudi vole da pričaju o sebi pa je to pravi način da započneš razgovor. (Ja volim da postavljam pitanja kao što su: U koju školu ideš?, Koji si razred?, Ako ide u razred kao neka moja drugarica ja je/ga pitam da li je zna...)

7. SEKUNDA
Završi lepim rečima. Nemoj samo da kažeš ,,Ćao˝: Dodaj nešto, nap: ako ide sa tvojom drugaricom u razred reci joj/mu ,,Ćao, pozdravi mi Marinu˝.

To je to za danas do sledećeg posta.

5 коментара: