недеља, 7. децембар 2014.

Jazz Balet ♥

Ćao svimaa. Izvinite što nisam pisala juče imala sam puno da učim :(
Pitate se verovatno zašto se naslov zove Jazz Balet ♥
Ovaj post je posvećen sportu. Tačnije sportu kojem treniraš.Stako trenira spor koji ga zanima i koji mu ide. Dosta dece ide na odbojku, ali ne i ja! Meni ide Jazz Balet pa ga treniram. To je mešavina gimnastike i baleta zajedno sa đuskanjem. Treniram u Novom Sadu ( pošto živim u Novom Sadu :D) u klubu Impulsu. Znam dosta elemanata sa gimnastike i fali mi malo do zvezde bez ruku :D Sa Jazz Baletom obiđes svet, ako vam ne ide gimnastika i sa folklorom obiđete svet ali je folklor samo plesanje, meni nije zanimljiv koliko Jazz Balet. Trebala bi da idem u Beč, u februaru, ako odeb biće i slikice!

To je to do svedećeg posta :D

10 коментара:

  1. Nominovala sam te za Liebster Award Tag, nadam se da ćeš ga uraditi. :)
    Ako si zainteresovana za LAT poseti moj blog:
    http://shineperfection.blogspot.com/2014/12/liebster-award.html

    ОдговориИзбриши
  2. Ovim postom bih zelela da te obavestim da sam te tagovala za post Liebster award. Pogledaj post na mom blogu (andjelinkutak.blogspot.com) i ucestvuj ako zelis.

    ОдговориИзбриши
  3. Jesam te nominovala, ali ako nisi videla, nema veze.

    ОдговориИзбриши